Fixed Camera Angle

Fixed Camera Angle

Opis:

Fixed Camera Angle jest narzędziem do Unity które pozwala na specyficzne zarządzanie kamerą w grze. Dzięki temu rozwiązaniu kamera może być statyczna na określonej pozycji, obserwować gracza, podążać za nim wzrokiem, przełączać się pomiędzy pozycjami aby uzyskać lepsze ujęcia, śledzić gracza po wyznaczonej ścieżce. System sterowania kamerą jest wzorowany na takich grach jak seria Resident Evil czy na przykład z nowszych produkcji: Until Down, Detroit: Become Human.


Podgląd:


Technologie i narzędzia:

– Unity
– C#


Cechy:

  • -Statyczne kamery
  • -Podążanie za graczem
  • -Poruszanie kamery po wyznaczonej ścieżce
  • -Płynne przechodzenie między wyznaczonymi pozycjami
  • -Dowolny kształt ścieżki dla kamery
  • -Rozbudowany system gizmos do łatwiejszego debugowania
  • -Dopasowany inspektor dla każdego z komponentów

Linki:

Pobierz z Asset Store


Udostępnij: