O mnie

O mnie

Elektroniczne Zakłady Naukowe

Od roku 2008 do 2012 uczęszczałem do Technikum Informatycznego nr 10 we Wrocławiu. Ukończyłem je z maturą oraz tytułem Technika Informatyki. W szkole średniej wybrałem kierunek, w którym chcę się rozwijać, a mianowicie projektowanie i programowanie gier.

ThunderBull Entertainment

2013 rok był bardzo ważnym etapem dla mnie. Zatrudniłem się w firmie ThunderBull. Około pół roku współpracy dało mi wiele doświadczenia w zakresie tworzenia aplikacji mobilnych. Tu poznałem podstawy, które pozwoliły mi samodzielnie stworzyć i opublikować moją pierwszą grę na Androida. Do pobrania w Google Play.

Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania Copernicus

W latach 2013 – 2017 uczęszczałem do Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania Copernicus we Wrocławiu ze specjalizacją „Systemy i sieci komputerowe”. Szkołę ukończyłem Dyplomem z wynikiem bardzo dobrym oraz tytułem Inżyniera Informatyki. Na studiach pojawił się pomysł założenia własnej działalności i projektowania aplikacji mobilnych. Moja praca inżynierska była poświęcona tematowi tworzenia niezależnych gier na urządzenia mobilne, w której opisałem proces powstawania aplikacji od pomysłu przez projekt aż do publikacji (link do portfolio wkrótce).

3M Wrocław

Na okres studiów zatrudniłem się w firmie 3M. Pracując tam zobaczyłem jak wygląda praca fizyczna na produkcji oraz poznałem wiele systemów, narzędzi jakie stosuje duża firma na przykład do rozwiązywania problemów procesowych. Większość przepracowanego tam czasu zajmowałem stanowisko Pierwszego Operatora (Lidera Działu). Dzięki temu nabrałem więcej pewności siebie, nauczyłem się planować i kierować produkcją oraz zarządzać grupą ludzi.

MindCloud

Po zakończeniu mojej nauki w szkole wyższej miałem przyjemność prowadzić jeden semestr zajęć z nauki programowania dla dzieci organizowanych przez firmę MindCloud. Zajęcia były o tyle ciekawe, że cała nauka odbywała się w zmodyfikowanej grze Minecraft. Tu zauważyłem, że zdecydowanie łatwiej zarządza się grupą dorosłych niż dzieci. Miałem również okazję dołożyć swoją cegiełkę do rozwoju firmy i stworzyłem dwie mapy edukacyjne wraz ze scenariuszem zajęć – Poszukiwacz i JurassicCraft.

Kreli Studio

Po kilku latach planów i przygotowywań w końcu zaczynam! Rozpoczynam pracę na pełen etat nad własną marką i tworzeniem aplikacji mobilnych.